Blogom célja

Saját fotó
Győr, Hungary
Egy időre a gyöngyfűzés mellett köteleztem el magam, kedves korszak volt ez számomra. Majd visszatértem a munka világába, és sajnos ez az elfoglaltság háttérbe szorult. Ugyanakkor az alkotói tevékenység továbbra is része – ha nem is a mindennapjaimnak – de az életemnek. A számok világa a munkaterületem, és a kreatív, teremtő tevékenységek azok, amelyek ellensúlyozzák a bal agyféltekés gondolkodásmódomat, és kiegyensúlyozottságot, önfeledtséget, sikerélményt jelentenek számomra, valamint örömet mindazoknak, akiket a végtermékkel megajándékozom. Erre a mentalitásra nevelem a gyerekeimet is, akik a különböző alkalmakra mindig készülnek egy kedves kis művel, hiszen két kezük munkája sokkal kedvesebb.

„A boldogság nem egyéb, mint a tettek melegsége, az alkotás felett érzett megelégedettség.”
Antoine de Saint-Exupéry

2011. február 25., péntek

Tekeredik a kígyó

Nagyon rákaptam a horgolásra, igaz, hogy időigényes, de nincs párja. :-) Ezt eredetileg a barna bogyó mellé gondoltam, de túl sárgára sikeredett, így aszimmetrikusan, ásvány splitterekkel kiegészítve ehhez a nagy ásványhoz sokkal inkább illik. A splitterek karneol ásványok, a nagy sárga - a lányok segítsége alapján - jáspis. Köszönöm szépen!

14 megjegyzés:

  1. Nem szertnék okoskodni, de szerintem a splitterek karneol esetleg achát. A nagy kőre pedig képjáspisra gondolok.
    Ezen felül nagyon szép a lánc! Tetszik, hogy horgolással ötvözted az ásványokat.

    VálaszTörlés
  2. Köszi Ágota! :-) Jó néven veszem, mert egyáltalán fogalmam sincs az ásványokról, ezt is szín alapján vettem, és a boltban nem volt feltüntetve.

    VálaszTörlés
  3. Igazi nyárcsalogató színe van:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép,igen jó ránézni ezekre a színekre!
    A splitter szerintem is karneol.

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett az összhatás! A splitterek tuti, hogy karneolok, az a csodás nagy kő pedig szerintem egy achát, mert annak van ilyen rajzolata! Nagyon tetszik! :-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tuti ez a lánc Anami!!!Fantasztikus a színe is!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon ötletes kombináció született a horgolásból és az ásványokból! Csodaszép! :-DDD

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű és ötletes!!! A színe is csodaszép!!!

    VálaszTörlés
  9. Jajjj, ez nagyon tetszik!!!
    Mindene gyönyörűszép!!!
    :-)))
    ...jáspisra szavazok, már ami a "nagy sárgát" illeti.
    :-)

    VálaszTörlés
  10. Ez káprázatosan szép lett!
    Mind a lánc,mind az a nagy kő csodálatos!
    Minden elismerésem!

    VálaszTörlés