Blogom célja

Saját fotó
Győr, Hungary
Egy időre a gyöngyfűzés mellett köteleztem el magam, kedves korszak volt ez számomra. Majd visszatértem a munka világába, és sajnos ez az elfoglaltság háttérbe szorult. Ugyanakkor az alkotói tevékenység továbbra is része – ha nem is a mindennapjaimnak – de az életemnek. A számok világa a munkaterületem, és a kreatív, teremtő tevékenységek azok, amelyek ellensúlyozzák a bal agyféltekés gondolkodásmódomat, és kiegyensúlyozottságot, önfeledtséget, sikerélményt jelentenek számomra, valamint örömet mindazoknak, akiket a végtermékkel megajándékozom. Erre a mentalitásra nevelem a gyerekeimet is, akik a különböző alkalmakra mindig készülnek egy kedves kis művel, hiszen két kezük munkája sokkal kedvesebb.

„A boldogság nem egyéb, mint a tettek melegsége, az alkotás felett érzett megelégedettség.”
Antoine de Saint-Exupéry

2010. december 9., csütörtök

Briselcio

Elkészítettem a szettet, ami végül karkötőben, és fülbevalóban kimerül. A fülbevaló elkészítésének is az egyszerűbb módját választottam, mert soknak találtam volna, ha arra is megfűzöm a medálnál és a karkötőnél is visszaköszönő motívumot. Nyakláncot most nem fűztem hozzá, mert ahhoz a ruhához, amihez fel szeretném venni, nem mutatna.
Mindenesetre egy Adagio gyűrű még várat magára, szerintem jól mutatna az együtteshez.

Az utóbbi időben elmaradtam a megjegyzések írásával, de nyomon követem, milyen szépségeket alkottok... :-) Nagyon elkapott az alkotási vágy, és csak minimális időt töltök a számítógép előtt.

11 megjegyzés:

  1. Nagyon szép,el tudom képzelni mennyire csilloghat!

    VálaszTörlés
  2. Eszméletlen! Elegáns, gyönyörű darab!

    VálaszTörlés
  3. Na látod ezzel én is így vagyok, mert mindenkit megnézek de sokszor már nincs időm írni megjegyzést ,mert tudom ha írni kezdek akkor nem lessz időm megnézni egy pár blogot .Csodaszép ez a szett és a gyűrűvel ha megfűzöd lessz egy álomszép szetted .

    VálaszTörlés
  4. Wow this is really beautiful work indeed.

    VálaszTörlés
  5. Alkoss csak Anamii,ilyenkor,amikor van ötlet,ihlet nyomni kell!Ilyenkor születnek a szebbnél szebb alkotások!Tökéletes a szetted és szerintem is passzolni fog hozzá az Adagio:)

    VálaszTörlés
  6. Valami fantasztikusan mesés! Gratulálok hozzá, nagyon ügyes vagy! :-)

    VálaszTörlés
  7. Csak annyit tudok írni, hogy gyönyörű!!!! :) Alíz

    VálaszTörlés
  8. Nagyon gyönyörűűűűűűűűűű!

    VálaszTörlés
  9. Jaj de szuper!!!! Nem birom elegge csodalni!

    VálaszTörlés