Blogom célja

Saját fotó
Győr, Hungary
Egy időre a gyöngyfűzés mellett köteleztem el magam, kedves korszak volt ez számomra. Majd visszatértem a munka világába, és sajnos ez az elfoglaltság háttérbe szorult. Ugyanakkor az alkotói tevékenység továbbra is része – ha nem is a mindennapjaimnak – de az életemnek. A számok világa a munkaterületem, és a kreatív, teremtő tevékenységek azok, amelyek ellensúlyozzák a bal agyféltekés gondolkodásmódomat, és kiegyensúlyozottságot, önfeledtséget, sikerélményt jelentenek számomra, valamint örömet mindazoknak, akiket a végtermékkel megajándékozom. Erre a mentalitásra nevelem a gyerekeimet is, akik a különböző alkalmakra mindig készülnek egy kedves kis művel, hiszen két kezük munkája sokkal kedvesebb.

„A boldogság nem egyéb, mint a tettek melegsége, az alkotás felett érzett megelégedettség.”
Antoine de Saint-Exupéry

2011. január 25., kedd

Cipzár ékszerek

Bár sok köze nincs a gyöngyfűzéshez, azért megmutatom, miket alkottam az utóbbi időben... Már csak azért is, mert a gyöngyözni nem volt türelmem, sem kedvem karácsony óta, amolyan alkotói válság lett úrrá rajtam ismételten. Ez a blogfrissítéseken is meglátszik. :-)
Másrészről ezerrel készülünk a második kisfiam születésére, így az idővel is kicsit hadilábon állok.

10 megjegyzés:

  1. Gratulálok Anami:)))A profilképed árulkodott róla,hogy egy kis jövevény érkezése várható:)Kívánok nektek sok egészséget,vigyázz a kis pocaklakóra:)A felső kari nagyon dögös darab!!!A fűzés öröme,pedig biztos hamarosan visszatér!!Rendelj magadnak egy jó adag gyöngyöt,de olyat amit nem szoktál(különleges formát,nem megszokott méretet),az majd beindítja az agyad:)!!!Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Szia Anami!
    Gratulálok!!! Milyen jó lesz, ha már négyesben lesztek! :-)
    Az ékszerek fenomenálisak!!!

    VálaszTörlés
  3. Ez a kari fantasztikusan néz ki. Nehéz elsajátítani ezt a technikát?

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok a babához!!!!!! :-)))......és természetesen ezekhez a cipzáras gyönyörűségekhez is!!! A felső kari különösen tetszik, fantasztikusan jól néz ki!!! Ne aggódj amiatt, hogy nem megy a fűzés, én két hónapon keresztül küzdöttem az ihlethiánnyal és bevallom őszintén, hogy már kezdtem egy kicsit megrémülni, hogy én bizony már soha többé nem fogok fűzni :-) de egyszer csak jött az "isteni
    szikra" és most ismét göngyökben úszik az egész lakás! :-) Egyszóval, fel a fejjel, el fog múlni!!!!!!!!! :-)

    VálaszTörlés
  5. Lányok, köszönöm a gratulációt, ahogy a biztató szavakat is. :-) Bízom benne, hogy a kedvem hamarosan megjön, sajnos, nyáron is átestem már ezen, aztán annál nagyobb elánnal vetettem bele magam ismét a gyöngyfűzésbe. Remélem, ez most is így lesz...
    Erika!
    Egyáltalán nem nehéz ez a technika, a virág készítése konkrétan fent van a youtube-n, a hivatkozást megtalálod az előző cipzáras bejegyzésemnél.
    A karkötőhöz kellett varrógép, de effektíve nagy varrás tudomány nem kell hozzá. A patentokat pedig a férjem verte be, de legközelebb megpróbálkozom vele én is.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon különleges,egyben nagyon mutatós,még nem láttam ilyet!
    Nagyon tetszik!
    Jó egészséget kívánok babának-mamának!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen. Igen a virágot megtaláltam, csak a karidon nem látom jól az illesztést középen, olyan, mintha a zipzár mindkét fele fogazott lenne, de gondolom ez valamiféle trükk. Nagyon tetszik!!!!

    VálaszTörlés
  8. Szuper dögös darabokat alkottál ezekből az egyszerű zipzárakból! :) A babátokhoz pedig gratulálok! :) Szerintem az "alkotói válság" mindenkinek ismerős... Fel a fejjel, valószínűleg csak más dolgok foglalkoztatnak mostanában, ilyenkor én nem szoktam erőltetni a fűzést, mert semmi jó nem szokott kisülni belőle... :) Alíz

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm! :-)
    A trükk csak annyi, hogy a cipzár a végénél szét van vágva, és szét van szedve, cipzárazva, és úgy varrtam össze, hogy a fogak kifele álljanak. 2 db 18 cm-es cipzárat használtam fel hozzá.

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok a kismamasághoz! :-)))
    A cipzáros ékszereid szuper jól néznek ki, főleg a felső karkötő tetszik nekem nagyon!!!
    :-)))
    További jó készülődést!!!

    VálaszTörlés