Blogom célja

Saját fotó
Győr, Hungary
Egy időre a gyöngyfűzés mellett köteleztem el magam, kedves korszak volt ez számomra. Majd visszatértem a munka világába, és sajnos ez az elfoglaltság háttérbe szorult. Ugyanakkor az alkotói tevékenység továbbra is része – ha nem is a mindennapjaimnak – de az életemnek. A számok világa a munkaterületem, és a kreatív, teremtő tevékenységek azok, amelyek ellensúlyozzák a bal agyféltekés gondolkodásmódomat, és kiegyensúlyozottságot, önfeledtséget, sikerélményt jelentenek számomra, valamint örömet mindazoknak, akiket a végtermékkel megajándékozom. Erre a mentalitásra nevelem a gyerekeimet is, akik a különböző alkalmakra mindig készülnek egy kedves kis művel, hiszen két kezük munkája sokkal kedvesebb.

„A boldogság nem egyéb, mint a tettek melegsége, az alkotás felett érzett megelégedettség.”
Antoine de Saint-Exupéry

2010. február 10., szerda

Csipkés kristály nyakék

18 mm-es Swarovski rivolit foglaltam be, hétköznapokra kérték egy kristály színű fülbevaló mellé. Valószínűleg készítek még egy egyszerűbb, kisebb kristály színű nyakláncot is, hogy legyen, miből választani. :-) Kinek mi a hétköznapi?!

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, én bizony nem (csak) hétköznapra venném fel! :-)

    VálaszTörlés
  2. Jaja!!! Kinek mi.Nalam minden hetkoznapi.Ez valami szuper finom darab!!Szivesen elhordanam ejjel,nappal,hetkoznap,hetvegen,karacsonykor,husvetkor,meg mindig!!

    VálaszTörlés
  3. Nekem is ez a szó jutott eszembe,amikor megláttam"finom"kis darab:)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem hétköznapra és különleges alkalmakra is tökéletes! Nagyon szép!

    VálaszTörlés
  5. Egyszerre alkalmi és hétköznapi :) De mindenképp nagyon elegáns és szépséges :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű!!!
    Örülök, hogy megtaláltalak a blogodon is! :-)

    VálaszTörlés