Blogom célja

Saját fotó
Győr, Hungary
Egy időre a gyöngyfűzés mellett köteleztem el magam, kedves korszak volt ez számomra. Majd visszatértem a munka világába, és sajnos ez az elfoglaltság háttérbe szorult. Ugyanakkor az alkotói tevékenység továbbra is része – ha nem is a mindennapjaimnak – de az életemnek. A számok világa a munkaterületem, és a kreatív, teremtő tevékenységek azok, amelyek ellensúlyozzák a bal agyféltekés gondolkodásmódomat, és kiegyensúlyozottságot, önfeledtséget, sikerélményt jelentenek számomra, valamint örömet mindazoknak, akiket a végtermékkel megajándékozom. Erre a mentalitásra nevelem a gyerekeimet is, akik a különböző alkalmakra mindig készülnek egy kedves kis művel, hiszen két kezük munkája sokkal kedvesebb.

„A boldogság nem egyéb, mint a tettek melegsége, az alkotás felett érzett megelégedettség.”
Antoine de Saint-Exupéry

2010. február 18., csütörtök

Díj

Krisztitől (Lakota Mágia) díjat kaptam, köszönöm szépen a megtiszteltetést! :-) Magamról már írtam, de most akkor írok 7 dolgot arról, miért szeretek gyöngyöt fűzni.

1. Kikapcsol, megnyugtat és feltölt.
2. Kielégíti az alkotási vágyam. A végeredmény soha nem számítható ki előre, még akkor sem, ha ugyanazt a mintát fűzöm meg más színben. A színek egymáshoz való viszonya, a különböző anyagok más-más hatást keltenek.
3. Tisztelem azokat, akik már évek óta űzik ezt a hobby-t, és tisztelem azokat, akik most kezdenek ebbe a tevékenységbe. Nagy út áll előttük, és egy vég nélküli kaland részesei lehetnek. Hiszen újat tanulni mindig lehet.
4. Nagyon kedves, segítőkész emberekkel ismerkedtem meg ezáltal az Interneten, és örülök, hogy e közösség része lehetek.
5. Ha valami hiba böki a szememet, akkor képes vagyok szétszedni az ékszereimet, és elölről kezdeni a munkát, ellenben ha stílusában vagy színében nem vagyok megelégedve az ékszerrel, akkor nem szoktam hozzányúlni. Az a jó, hogy mindenkinek más-más tetszik, hogy az emberek ízlése annyira különböző.
6. Nagyon tetszenek azok az ékszerek, amelyek olyan módszerrel készülnek, amelyet én nem ismerek. Pl. gyöngyhorgolás, gyöngyszövés, drótékszerek stb. Idővel remélem, én is megtanulok új technikákat.
7. Nagyon-nagyon élvezem, hogy rengeteg lehetőség van a gyöngyfűzésben, de időnként mégis zavar a tudat, hogy soha nem fogom úgy érezni, hogy mindent tudok.

Akiknek a díjat tovább adnám, bár már mindegyikük megkapta:
Edit: imádom a RAW-os ékszereit, és a színvilága is közel áll hozzám.
Méri: ezzel a freeform technikával nála találkoztam először, és lenyűgöznek a munkái.
Panka: tetszenek az ékszerei, és a fotózási szokásai is szuperek, szerintem.
Muttery, Évi: amellett, hogy tetszenek az ékszerei, csodálatos módon kombinálja a színeket.
Lakota Mágia, Kriszti: tetszik, hogy ennyire ért az ásványokhoz, a pókos medálja egyszerűen felejthetetlen, és szuper ötletei vannak.

Szóval, a kör bezárult. :-)

Természetesen mindenkinek tovább adnám a díjat, hiszen gyönyörű ékszerek készülnek nap mint nap...

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jól esett!!! Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm! :-)))
    És örülök, hogy ezen a "díjon keresztül", kicsit jobban megismerhettelek!

    VálaszTörlés