Blogom célja

Saját fotó
Győr, Hungary
Egy időre a gyöngyfűzés mellett köteleztem el magam, kedves korszak volt ez számomra. Majd visszatértem a munka világába, és sajnos ez az elfoglaltság háttérbe szorult. Ugyanakkor az alkotói tevékenység továbbra is része – ha nem is a mindennapjaimnak – de az életemnek. A számok világa a munkaterületem, és a kreatív, teremtő tevékenységek azok, amelyek ellensúlyozzák a bal agyféltekés gondolkodásmódomat, és kiegyensúlyozottságot, önfeledtséget, sikerélményt jelentenek számomra, valamint örömet mindazoknak, akiket a végtermékkel megajándékozom. Erre a mentalitásra nevelem a gyerekeimet is, akik a különböző alkalmakra mindig készülnek egy kedves kis művel, hiszen két kezük munkája sokkal kedvesebb.

„A boldogság nem egyéb, mint a tettek melegsége, az alkotás felett érzett megelégedettség.”
Antoine de Saint-Exupéry

2010. február 4., csütörtök

Még egy szív...

Elvégre hamarosan itt a Bálint nap.
Ismét készítettem egy 3D szívet, ezúttal 3 mm-es csiszolt üveggyöngyből. Ez méretileg szerintem aranyosabb, törékenyebb, mint amit korábban készítettem, de azért a csiszolt gyöngy nem Swarovski...
Szóval, valószínűleg készül majd egy harmadik is, ami 3 mm-es Swarovski-ból lesz. :-)

6 megjegyzés:

  1. Csodaszép :-)!!Nekem nagyon tetszik ez a minta,egyszer neki is álltam,de valahogy nem ment :-( mérges is lettem!! Te is a japán minta alapján fűzöd??

    VálaszTörlés
  2. Hát, lehet, hogy nem Sw., de csodaszép!

    VálaszTörlés
  3. Igen, Hajni, a japán minta alapján fűzöm, de csak a 11. lépésig, utána megfűzöm a másik szélét is, és az alja már adja magát. Szerintem azt figyeld meg, hogy a kis körök hány szemből állnak, és úgy egyszerűbb.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon édes szivecske lett ez is!!!

    VálaszTörlés
  5. Hát én is belekezdtem már egy ilyen szívecskébe.De valahogy nekem se jött össze:(
    Lehet nem voltam elég kitartó!Nagyon szép lett:)Gratulálok.

    VálaszTörlés