Blogom célja

Saját fotó
Győr, Hungary
Egy időre a gyöngyfűzés mellett köteleztem el magam, kedves korszak volt ez számomra. Majd visszatértem a munka világába, és sajnos ez az elfoglaltság háttérbe szorult. Ugyanakkor az alkotói tevékenység továbbra is része – ha nem is a mindennapjaimnak – de az életemnek. A számok világa a munkaterületem, és a kreatív, teremtő tevékenységek azok, amelyek ellensúlyozzák a bal agyféltekés gondolkodásmódomat, és kiegyensúlyozottságot, önfeledtséget, sikerélményt jelentenek számomra, valamint örömet mindazoknak, akiket a végtermékkel megajándékozom. Erre a mentalitásra nevelem a gyerekeimet is, akik a különböző alkalmakra mindig készülnek egy kedves kis művel, hiszen két kezük munkája sokkal kedvesebb.

„A boldogság nem egyéb, mint a tettek melegsége, az alkotás felett érzett megelégedettség.”
Antoine de Saint-Exupéry

2010. január 19., kedd

Fekete-fehér


Ennek a láncnak a nyakra való rögzítését úgy oldottam meg, hogy a karikán átfűztem a bogyót, és a karikát tetszőleges magasságban rögzítve a bogyó különböző hosszúságú láncon fityeg. Mélyen dekoltált V-nyakú top-hoz szerintem jobban néz ki, ha a lánc szorosan körbeöleli a nyakat, és a bogyó mélyen lelóg. Zárt felsőhöz pedig inkább laza lánc, rövidebb karika-bogyó távolság a megfelelő. Amikor megszállt a Múzsa, és az ötlet kipattant a fejemből, nem voltam benne biztos, hogy működni fog, de a bogyó belsejébe nehezebb üveggyöngyöt tettem, és szerintem ez bevált.
A lánc hossza: 48 cm
Karika átmérője: 3,5 cm
Bogyó kb. 2 cm átmérőjű.

9 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes megoldás,gratulálok!!
    Ja,és csodaszép :-)

    VálaszTörlés
  2. Hűűűű! Milyen kis ügyi vagy! Ez nagyon jó ötlet! Praktikus, csinos, nagyon jóóóóó! Tetszik nagyon-nagyon! :))))
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Nem rég jártam a gyöngyklubon és már ott is megdicsértem,de most a blogolás is erre sodort.Itt is hagynék megjegyzést.Nagyon tetszik,ötletes!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett! Nagyon jó az ötlet!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jóóóóóóóóóóó! Ötletes! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon otletes es szep!Tetszik!!!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett.. !!
    A láncmegoldás ott a blogomban- kukkold meg.:))

    VálaszTörlés